Amber
"Dankzij de stichting ben ik als baasje, en mijn hond Amber geholpen met een zware operatie, die ik zelf niet kon betalen. Mede daarom kan ik en Amber de hond samen hopelijk nog een tijd van elkaar genieten. Dus nogmaals mijn grote dank daarvoor. Tevens wil ik de mensen die het kunnen missen oproepen: doe een donatie; minima met huisdieren die daardoor geholpen kunnen worden, zullen jullie altijd dankbaar zijn. Gr van het baasje en pootje van Amber"