Bolie
"Ik heb jullie onlangs benaderd omdat mijn hond Bolie niet goed ging. Hij werd plotseling ziek: er kwam bloed uit zijn mond en hij poepte bloed. Ik was heel verdrietig ik had niet genoeg geld en heb jullie benaderd voor hulp. Maar gelukkig hebben jullie mij geholpen en ik ben enorm dankbaar. Ik vraag iedereen om jullie te blijven steunen. Jullie doen goed werk voor de minima's en vooral voor de dieren. Gelukkig gaat het nu goed met Bolie. Nogmaals dank jullie wel."