Rover

‘’Enkele weken geleden gingen we voor haar nageltjes naar de vet's place. Daar concludeerde de arts dat haar gebit wel in een slechte toestand was en dat er zeker wat aan gedaan zou moeten worden. Uit de begroting bleek dat de kosten zo'n €355,00 zouden zijn. Ik schrok want zo'n bedrag ga ik nooit hebben. De arts verwees me door naar jullie stichting. Op vrijdag de aanvraag weg gedaan en op dinsdag al bericht terug dat het goedgekeurd was. Gelijk de dierenarts gebeld en een afspraak ingepland.
Op die dag heb ik haar gebracht en 1.5 uur later werd ik al gebeld dat het goed gegaan was. Ze hebben 5 tandjes verwijderd en de rest schoongemaakt. Rover mag dan wel 11 jaar zijn maar volgens de arts in een topconditie en kan nog jaren mee. Nu met het opknappen van haar gebit zal ze daar de rest van haar leventje mee gebaat zijn.
Wij zijn Stichting Mens Dier Nood daarom ook ontzettend dankbaar dat dit mogelijk is gemaakt.’’